Сьогодні онлайн відбулось урочисте нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу для педагогічних працівників початкових класів «Клімат для наших дітей». Переможці у восьми номінаціях Конкурсу та три переможці у номінації від Партнера «Краще розкрита те

Сьогодні онлайн відбулось урочисте нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу для педагогічних працівників початкових класів «Клімат для наших дітей».

Переможці у восьми номінаціях Конкурсу та три переможці у номінації від Партнера «Краще розкрита тема екологічного маркування для запобігання змін клімату» нагороджені дипломами, грошовим призом в розмірі 5000,00 грн. та заохочувальними подарунки від

Кейси переможців Конкурсу

Проведення Конкурсу є одним із заходів просвітницького проєкту «Кліматична та екологічна освіта для школярів молодшої школи», який з 2020 року впроваджує ВГО «Жива планета» за підтримки Фінського Посольства в Україні у партнерстві з Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, Міністерством освіти та науки України, обласними інститутами післядипломної освіти педагогічних працівників та ін. Проєкт має на меті формування у дітей сталого споживання і навичок поведінки, що базуються на європейських цінностях, орієнтованих на здоровий спосіб життя, раціональне поводження з ресурсами і запобігання кліматичним змінам.

За конкурсними номінаціями вчителі проводили з учнями заняття, і застосовуючи розроблені в рамках проєкту дидактичні та методичні матеріли для учнів 1-4 класів, – розробляли власні приклади вправ або завдань для навчальних предметів: математика, читання, українська мова, я досліджую світ.

На найвищому політичному рівні є чітке бачення, що післявоєнна відбудова України має базуватися на зелених технологіях. За словами Вікторії Киреєвої, заступниці міністра захисту довкілля та природних ресурсів, реалізація елементів кліматичної політики відіграє одну з найважливіших ролей задля імплементації Плану відновлення та подальшої синхронізації національного довкіллєвого законодавства з нормами ЄС. Декарбонізація галузей економіки та імплементація положень Паризької угоди передбачають реалізацію складової з екологічної просвітницької діяльності, виховання екологічної культури та поведінки. А цьому треба навчати з дитинства, тому реалізація такого проекту дуже важлива.

«Педагоги глибоко розуміють основні екологічні проблеми сьогодення і розглядають їх системно. Щодня вчителі вирішують завдання екологічної освіти і виховання молоді, починаючи з найменших школярів, враховуючи їхні морально-психологічні особливості, а також взаємозв’язок впливів родини, вчителя, соціальних об’єктів, оточення (освітнього простору). Матеріали створені командою проєкту суттєво допомагають вчителям досягти цієї мети», – Світлана Фіцайло, Начальник Відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин. Головного управління шкільної освіти Директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки України.

Галина Бузан, координатор проектів ВГО «Жива планета», відзначила: «Для формування у дітей гуманного ставлення до природи, екологічної компетенції (природоохоронного досвіду, екологічної культури, екологічного виховання) важливе не лише закладання в них відповідної системи знань, а й виховання гуманних почуттів, набуття позитивного досвіду спілкування з природою. З цією задачею чудово справилися педагоги учасники Конкурсу. Перемогу отримали найцікавіші кейси, з високим рівнем якості педагогічної роботи, яка викликала зацікавленість учнів до теми, розкрила творчий потенціал та підвисила рівень їхньої екологічної компетентності».

Переглянути відеозапис нагородження

Всі учасники Конкурсу, які не зайняли призові місця, отримали сертифікат про участь в Конкурсі.