Всеукраїнський конкурс соціальної реклами природоохоронного спрямування «Новий погляд на проблеми довкілля» проводиться за ініціативою Громадської ради при Мінприроди України з 2013 року з метою:
- надання можливості талановитим творчим людям з активною громадянською позицією, небайдужим до проблем довкілля висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами природоохоронного спрямування;
- відібрати кращі роботи для застосування при проведенні інформаційно-просвітницьких компаній природоохоронного спрямування.
Конкурс сприятиме розвитку сфери соціальної творчості, морального і громадянського виховання та пропагування активного і здорового способу життя, популяризації інноваційної моделі поведінки екологічно дружнього споживання, свідомого та дбайливого ставлення до навколишнього природного середовища.
Всі конкурсанти отримують «Свідоцтво учасника Конкурсу».
Кращі конкурсні роботи визначаються дипломами переможців (І, ІІ та ІІІ місце), цінними призами та у подальшому використовуються організаторами для практичної реалізації під час проведення інформаційних кампаній природоохоронного спрямування.
Організатори
Громадська рада при Мінприроди України під патронатом Міністерства екології та природних ресурсів України.
Відповідальні за підготовку та проведення Всеукраїнського конкурсу соціальної реклами природоохоронного спрямування «Новий погляд на проблеми довкілля»:
Савицькій Валентин Вікторович |
голова Громадської ради при Мінприроди України |
Берзіна Світлана Валеріївна |
заступник голови Громадської ради при Мінприроди України – президент Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» |
Філіпова Наталія Юріївна |
голова правління Всеукраїнської громадської організації «Розвиток та Довкілля» |
Савицькій Валентин Валентинович |
заступник голови правління Всеукраїнської громадської організації «Чиста хвиля» |
Умови участі
У Конкурсі мають право брати участь громадяни України (окремі автори і групи авторів) у віці від 18 років, які надали матеріали та документи відповідно до умов Конкурсу.
Для участі у Конкурсі необхідно підготувати рекламний матеріал соціального характеру по одній або декількох номінацій та тем.
До кожної конкурсної роботи має бути додана Заявка на участь у Конкурсі за встановленою формою.
Заявка на участь у Конкурсі є підставою для включення заявника до списку конкурсантів.
Участь у Конкурсі здійснюється на безоплатній основі.
Конкурс проводиться у чотирьох номінаціях:
- соціальна зовнішня реклама;
- соціальна друкована реклама;
- соціальна відеореклама;
- соціальна Інтернет реклама.
Заявки на участь в Конкурсі та рекламні матеріали надсилаються на адресу Оргкомітету Конкурсу до 12.09.2014 року:
02002, м. Київ, вул. Микильсько-Слобідська, 6Д
Всеукраїнська громадська організація «ЖИВА ПЛАНЕТА»
з приміткою: «Всеукраїнській конкурс соціальної реклами «Новий погляд на проблеми довкілля».
Презентація кращих робіт та нагородження переможців пам’ятними відзнаками та цінними подарунками заплановано за участю посадовців центральних органів виконавчої влади та представників міжнародних організацій в рамках проведення ІІІ Міжнародного форуму для сталого розвитку GREEN MIND 08 жовтня 2014 року (Україна, м. Київ).
Більш детально про форум GREEN MIND на www.greenmind.com.ua
Тематика
Тема № 1. Чисте місто – чиста планета: раціональне використання водних ресурсів; енергозбереження та використання відновлюваних енергетичних джерел; благоустрій та озеленення територій; поводження з відходами (не смітити, сортування, вторинна сировина, мінімізація побутових відходів, утилізація батарейок та електронного обладнання).
Тема № 2. Збережемо природу разом!: збереження водних ресурсів, охорона атмосферного повітря, збереження біорізноманіття (Червона книга України), збереження та відновлення лісів.
Тема № 3. Життя в стилі «ЕКО»: екологічно свідома поведінка (побут, транспорт, у лісі тощо); екологічно дружне споживання (пропагування екологічно чи органічно сертифікованої продукції – переваги для довкілля та здоров’я людини, екологічне маркування).
Тема № 4. Я хочу жити здорово: пропагування здорового способу життя та дбайливого ставлення до оточуючого середовища.
До участі в Конкурсі допускаються подані в строк авторські роботи, зміст яких відповідає затвердженим номінаціями і тематиці Конкурсу відповідно до цього Положення.
За підсумками Конкурсу Головною конкурсною комісією присуджує переможцям I, II та III місця за кожною номінацією.
Технічні вимоги до конкурсних робіт
Макети соціальної зовнішньої та друкованої реклами надаються у друкованому (формат А-4, повнокольоровий) та електронному вигляді (СD, в масштаб 1:1 – 2 файли: перший файл - формат А-4, jpg, розширення не менш 300 dpi; другий файл для друку - tif/eps/ai (розширення не менш 1200 dpi).
Відеоролик надається на СD/DVD у форматі AVI (хронометраж не більше 60 секунд), кожен ролик подається окремо з текстовим описом сценарію. На початку відеоролику повинна бути вказана наступна інформація: назва Конкурсу, тема, назва конкурсної роботи.
Інтернет реклама надається на СD/DVD (gif, flash).
Конкурсант при підготовці рекламних матеріалів повинен враховувати умови ефективної реклами:
- робота, її зміст, сюжет, дія сценічних осіб і персонажів не повинні суперечити Закону України від 03.07.1996 р. № 270/96 «Про рекламу»;
- текст реклами має бути стислим, лаконічним, оригінальним;
- наявність емоційного забарвлення, носіями якої є колір, світло, шрифт, малюнок, графічні елементи тощо;
- відсутність відомостей, що не відповідають дійсності (недостовірних даних).
Рекламний матеріал повинен відповідати тематиці Конкурсу.
Конкурсні роботи не повинні містити:
- імен авторів, вказівки адрес і телефонів, інформації про спонсорів, імен політичних діячів та лідерів, імен духовних вчителів і релігійних рухів, у тому числі релігійної символіки, назв та згадок (логотипів, брендів) товарної реклами, будь-яких форм згадок політичних партій, політичних гасел, висловлювань, що несуть антидержавний та антиконституційний зміст;
- зображень: інтимних сцен, насилля, дискримінації, вандалізму, що відображають тілесні страждання людей і тварин;
- текстів, сцен, звукових ефектів, які вказують на відчуття і переживання страху, стресу або агонії; інформації в будь-якій формі, що принижує гідність людини.
Категорично забороняється використовувати чужі тексти чи ідеї дизайну (повністю або частково).
У разі недотримання цієї умови робота відхиляється від подальшої участі в Конкурсі.
Переможці 2013 року
І місце
В номінації «Соціальна друкована реклама» – Компанія «Рекламна група «Центр», м. Київ
В номінації «Соціальна зовнішня реклама» – Креативне рекламне агентство «Mlight».
В номінації «Соціальна відеореклама» – Влад Богдан, м. Київ.
В номінації «Соціальна Інтернет реклама» – Микита Піддубний, м. Кривий Ріг.
ІІ місце
В номінації «Соціальна друкована реклама» – Тетяна Поліщук, м. Дніпропетровськ.
В номінації «Соціальна зовнішня реклама» – Сергій Стебльов, м. Київ.
В номінації «Соціальна Інтернет реклама» зайняла компанія Капотя Дмитро, м. Луганськ.
В номінації «Соціальна зовнішня реклама» – Мороз Ігор, м. Богуслав.
ІІІ місце
В номінації «Соціальна зовнішня реклама» – «Рекламна група «Центр», м. Київ
В номінації «Соціальна друкована реклама» – Тетяна Кривцова, м. Запоріжжя.
В номінації «Соціальна зовнішня реклама» – колективна робота Леніни, Олександра та Олександри Бичковських, м. Новоград-Волинський
В номінації «Соціальна відеореклама» зайняв Сергій Пудіч, м. Одеса
Згідно Положення про Конкурс виконання функцій Секретаріату Оргкомітету здійснює
Всеукраїнська громадська організація «Жива планета»
Положення «Про Всеукраїнський конкурс соціальної реклами природоохоронного прямування «Новий погляд на проблеми довкілля»
Оргкомітет Конкурсу
02002, Україна, м. Київ,вул. Микільсько-Слобідська, 6-д
Всеукраїнська громадська організація «ЖИВА ПЛАНЕТА»
Телефони для довідок:
044-332-84-09;
066-303-61-60;
067-886-31-93.