Міжнародна виставка продовольчих товарів і сільського господарства «Зелений тиждень», заснована Grünen Woche у 1926 році і щорічно проходить в Берліні.
- 400.000 - відвідувачів
- 553 - міжнародних експонентів
- 1614 - загальна кількість учасників виставки з 67 країн
- 90.000 - експертів
- 115.200 кв. метрів - виставкової площі
Захід є одним з найвідоміших подій серед товаровиробників та постачальників сільгосппродукції усього світу, а також місцем проведення Глобального форуму харчування і агрокультури (GFFA).
Цього року «Зелений тиждень» відзначив своє 83-ліття. Заходи його ділової програми розташувались у 26 залах виставкового комплексу загальною площею понад 115 000 кв. метрів, на яких 11614 експонентів представляли понад 100 000 різних продуктів харчування з усього світу, а також тисячі видів домашніх тварин і рогатої худоби, сільськогосподарські машини, аграрну техніку.
Цього року країною-партнером «Зеленого тижня» стала Болгарія.
Зелений тиждень 2018, країна-партнер Болгарія. Lars Jaeger (зліва), керівник Grünen Woche, передає болгарському Міністру сільського господарства Rumen Porozhanov берлінського ведмедя «Buddy Bären»
Розділи виставки:
- продукти харчування та напої з усього світу;
- вина та алкогольні напої;
- м'ясо-молочна продукція;
- чаї, трави та спеції;
- морські продукти;
- насіння;
- сільськогосподарська техніка та інвентар;
- обладнання для теплиць і садівництва;
- тваринництво;
- обладнання та пристосування для домашнього господарства.
В рамках «Зеленого тижня» відбулись розпродажі, покази продукції для сільського господарства, лісівництва та ландшафтного проектування, а також симпозіуми, семінари, форуми та інші заходи. Історично доведено, що «Зелений тиждень» суттєво сприяє встановленню взаємовигідних контактів між виробниками і покупцями сільськогосподарських товарів з усього світу. Нажаль, Україна вже третій рік поспіль не бере участі у цьому заході, але гостей варениками все ж таки нагодували…
«Зелений тиждень» в Берліні: без України, але з варениками (відео)