14.10.2024 43

З нагоди Всесвітнього Дня екологічного маркування ми ділимось надихаючими історіями українських виробників екологічно сертифікованої продукції, які навіть в умовах війни демонструють непохитність і продовжують працювати та розвиватись, дотримуватись суворих вимог добровільних екологічних стандартів.

Знайомтесь з ПП «Кідді-КО» першим і поки що єдиним українським виробником екологічно сертифікованих товарів для творчості та хоббі.

Про підприємство та продукцію

ПП «Кідді-КО» є найбільшим українським виробником товарів для творчості та хоббі, який здійснює діяльність з 2007 року під брендом Ideyka. Асортимент бренду Ideyka: картини за номерами та алмазна мозаїка – два види рукоділля, які допомагають людям різного віку зняти стрес та знайти нові способи самовираження, релаксації та творчого дозвілля.

ПП «Кідді-КО» виконує повний цикл виробництва картин за номерами та здійснює контроль кожного етапу виробництва. Виробництво має власні цех виготовлення фарб, лабораторію для проведення досліджень та коліровочну студію. У виробництві застосовуються власні термопласт-автомати та пресформи для виготовлення комплектуючих. Власні цеха друку, виготовлення підрамнику, комплектації та упаковки наборів. Ми тісно співпрацюємо з авторами, постійно навчаємося та тестуємо можливості нових програм.

На підприємстві впроваджена, оцінена та сертифікована інтегрована система управління якістю та екологічного управління згідно з вимогами ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.

Дитячий асортимент продукції відповідає вимогам безпеки згідно законодавству України та Директиви 2009/48/ЄC Європейського Парламенту та Ради від 18 червня 2009 року про безпеку іграшок, у тому числі вимогам щодо маркування CE.

Екологічна сертифікація продукції згідно з ISO 14024

ПП «КІДДІ-КО» стало першим українським виробником наборів для творчості, який попри складну ситуацію в країні пройшов в 2023 році успішну екологічну сертифікацію продукції власного виробництва (сертифікат №UA.08.002.559).

Оцінювання проводилося експертною комісією органу якій має акредитацію та міжнародне визнання на відповідність вимогам стандарту СОУ ОЕМ 08.002.23.082:2023 Вироби офісного та культурно-побутового призначення. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу. Цей стандарт прийнятий методом підтвердження, тобто повністю відповідає екологічним критеріям програми екологічного маркування скандинавських країн (Nordic Swan Ecolabel) – 057 Criteria Nordic Ecolabelling for Office and hobby supplies, version 4.16.

За результатом оцінки встановлено що:

1) Хімічні компоненти виробів мають олеохімічне походження.

2) Паперові та пластикові матеріали містять у своєму складі вторинну сировину.

3) Фарби та пластикові складники виробів не містять важких металів, летких ароматичних сполук, галогеновмісних органічних розчинників, поліхлорованих біфенілів, вільних мономерів, наноматеріалів, канцерогенних, мутагенних та репротоксичних сполук.

4) Паковальні матеріали та ємності для фарб і лаку не містять полівінілхлориду та підлягають переробці. Для паковання наборів застосовують ПОФ плівку (поліолефінову), яка не лише забезпечує надійний захист виробів при зберіганні та транспортуванні за рахунок своєї високої міцності, а і є безпечною для людини та довкілля, оскільки не містить шкідливих хімічних речовин, таких як хлор, які присутні, наприклад, в ПВХ-плівках, є нетоксичною та підлягає переробці. Крім того, сам процес виробництва ПОФ плівки потребує менше енергії порівняно з іншими паковальними матеріалами. А це означає – менші обсяги викидів парникових газів та зменшення вуглецевого сліду.

Під час війни

Війну підприємство зустріло у м. Дніпро. Попри початок повномасштабного вторгнення ворога на територію України, ПП «КІДДІ-КО» не припиняло господарську діяльність та продовжує стабільно працювати. Одним із основних викликів, з яким зіткнулось виробництво, стало відключення електроенергії, що вплинуло на продуктивність та могло призвести до повної зупинки діяльності підприємства. Щоб працювати, почали використовувати відновлювані джерела енергії (ВДЕ), що дозволило підтримувати роботу офісу та виробництва.

Виробничі потужності підприємства були розташовані у м. Дніпро, між залізничним вокзалом та залізничним мостом. Двічі виробництво зазнавало руйнувань від обстрілів ворога. До того ж постала ще одна проблема. Європейські партнери вважали суттєвим ризиком працювати з виробництвом у Дніпрі саме через його відносно невелику відстань від лінії бойових дій.

З часом виробництво компанії було релоковано до міста Калуш Івано-Франківської області. На збільшеній площі був відтворений унікальний виробничий цикл. Але постали проблеми зміни постачальників та складнощі роботи з партнерами, що опинились у зоні бойових дій та на анексованих територіях. Як і всі підприємства ПП «КІДДІ-КО» зараз має проблеми пов’язані з браком спеціалістів, зокрема чоловіків, через мобілізацію.

Компанія здійснила низку важливих заходів, спрямованих на стабілізацію і розвиток:

  • залучили нових постачальників для забезпечення безперервності виробництва;
  • розширили товарну лінійку для стимулювання купівельної активності;
  • збільшили частку в ряді збутових каналів та вихід на нові ринки, зокрема через розвиток експорту

Ці кроки допомогли адаптуватися до нових реалій і продовжувати забезпечувати наших клієнтів якісними продуктами для творчості.

Стратегія розвитку компанії передбачає збільшення виробництва в Україні продукції бренду Ideyka з акцентом на реалізацію як на внутрішньому ринку, так і в країнах Європи. Для досягнення цих амбітних планів ми впроваджуємо автоматизацію виробничих процесів, що дозволить знизити залежність від дефіциту спеціалістів, зокрема чоловіків, у зв'язку з мобілізацією. Компанія також активно бере участь у різноманітних грантових програмах, що дає можливість залучити додаткові ресурси для розвитку.

Соціальна відповідальність

Керівництвом компанії чітко окреслено пріоритетні напрямки роботи підприємства, компанія активно приймає участь у заходах, спрямованих на відновлення довкілля, допомогу людям та тваринам. Попри виклики та труднощі, з першого дня війни компанія активно долучається до волонтерської діяльності, демонструючи свою відданість Україні у цей складний час.

Колективом ПП «КІДДІ-КО» за останні три роки було:

  • висаджено понад 11 тисяч саджанців сосни;
  • передано 24 автомобілі на фронт для наших захисників;
  • закуплено і передано ВСУ велика кількість технічного обладнання, включаючи рації, старлінки та інші засоби зв'язку і навігації для виконання завдань на передовій.

Компанія регулярно підтримує лікарню імені Мечникова у м. Дніпро, забезпечуючи медичний заклад необхідними матеріалами для лікування поранених. Крім цього, ПП «КІДДІ-КО» надаємо гуманітарну допомогу людям, які втратили свої домівки через війну, намагаючись полегшити їхні життєві умови. Допомагає тваринам, врятованим із зони конфлікту, перераховуючи кошти на їх лікування та утримання притулкам та фондам допомоги тваринам.

Поряд з матеріальною підтримкою, компанія бере участь у численних соціальних ініціативах, спрямованих на психологічну та творчу реабілітацію військових та цивільних громадян за допомогою картин Ideyka.

На цьому ПП «КІДДІ-КО» не планує зупиняється.

«Ми прагнемо не лише допомогти у матеріальному плані, але й сприяти відновленню морального духу, стійкості та рівноваги людей в цей надзвичайно важкий для нашої Країни час…»

Плани на майбутнє

Попри погіршення економічної ситуації в країні підприємство змушене шукати нові шляхи для підвищення конкурентоспроможності та ставить перед собою наступні цілі:

  • розширення асортиментної лінійки для більших творчих можливостей користувачів виробів ТМ Ideyka;
  • збільшення обсягів виробництва - на 20-25% шляхом автоматизації та роботизації технологічних процесів виробництва;
  • імпортозаміщення деяких компонентів для наших наборів (власне виробництво аксесуарів для наборів алмазної мозаїки, пензлів для картин за номерами, ґрунтовка полотна тощо);
  • розробка асортименту Privat Label у співпраці з провідними торгівельними мережами Європи.

ПП «КІДДІ-КО» активно працює над розширенням та модернізацією своїх виробничих потужностей, щоб забезпечити стабільний розвиток і відповідати викликам сучасного ринку.

Для успішної реалізації цих амбітних планів ми потребуємо підтримки. Перш за все, це стосується надання грантів чи здешевлених кредитів на придбання сучасного виробничого обладнання, яке дозволить нам значно підвищити продуктивність та якість продукції. Це допоможе нам відповідати міжнародним стандартам та якісно інформувати наших споживачів про відповідність продукції найвищим вимогам.

Цінність екологічного маркування для бренду Ideyka

Екологічна сертифікація та маркування є одним з інструментів досягнення цілей екологічної політики ПП «КІДДІ-КО» та посилення конкурентоспроможності продукції Ideyka, зокрема:

  • підтверджує екологічні переваги продукції та відповідність сучасним трендам та стратегії маркетингу, які активно впроваджують екологічні практики;
  • надає довіру до екологічної інформації про продукцію та можливість залучення еко свідомих споживачів;
  • покращує імідж бренду як відповідального та орієнтованого на сталий розвиток;
  • посилює конкуренту перевагу на міжнародному ринку;
  • залучає нових клієнтів, партнерів та донорів завдяки екологічній ініціативі бренду та виробництву в цілому.