25.09.2023 348

З нагоди Всесвітнього Дня екологічного маркування і 20-річчя української програми екологічного маркування ми ділимось надихаючими історіями українських виробників екологічно сертифікованої продукції, які навіть в умовах воєнного часу, продовжують працювати і розвиватись, дотримуватись суворих вимог екологічних стандартів.

Знайомтесь з українською компанією ТОВ "Де Ла Марк" – виробником побутової хімії та косметичних доглядових засобів, яка перша у 2014 році сертифікувала свою лінійку продукції на відповідність стандартам екологічного маркування за схемою згідно вимог міжнародного стандарту ISO 14024. Щороку "Де Ла Марк" проходить сертифікаційний аудит та працюємо над розширенням лінійки екологічно сертифікованої продукції.

Початок

Історія компанії розпочалась 15 років тому, з виробництва безфосфатного прального порошку. Сьогодні в асортименті ТМ DeLaMark є все, що необхідно для безпечного та якісного прання, прибирання і особистої гігієни. Всі засоби вироблені за сучасними рецептурами з безпечних складових найвищої якості, і відповідають європейським вимогам до екологічних продуктів в цієї категорії що підтверджено шляхом сертифікації.

Розвиток виробництва екологічної продукції – пріоритет №1

До війни ТОВ "Де Ла Марк" мав плани рости і розвивати виробництво нових продуктів. На початку 2022 року був запланований запуск нового цеху. Розглядалось відкриття нового напряму з виробництва приватних торгових марок. Через війну ці напрямки були відкладені, 2023 року компанія повернулась до втілення планів, які успішно реалізуються. Разом з тим, будуються ще більш амбітні плани після перемоги щодо виходу на нові ринки.

Екологічна сертифікація згідно з ISO 14024

Засоби мийні та засоби для чищення ТМ DELAMARK та ТМ ROYAL POWDER успішно пройшли повторну екологічну сертифікацію

ТОВ «Де Ла Марк» розширила лінійку екологічно сертифікованих мийних та косметичних засобів

Початок війни і втрати

На початку війни виробництво опинилось в зоні бойових дій в наслідок чого були пошкоджені виробничі потужності. Відбувся збій ланцюгів постачання, зниження попиту. Як майже усім прийшлось долати технічні складнощі, зумовлені перебоями водо –, і енергопостачання. Втрата персоналу внаслідок переміщення та вступу чоловіків до лав ВСУ.

У лютому 2022 ТОВ "Де Ла Марк" було вимушено тимчасово призупинити діяльність для безпеки співробітників.

«Як наслідок, ми відчули різке скорочення обсягу реалізації продукції. Оскільки значний обсяг продажів припадав на наш інтернет-магазин, а великі ретейл мережі, де була представлена наша продукція, працювали не всі.

На самому початку ми навіть розмірковували над релокацією виробничих потужностей та офісу з Києва, проте вірили і віримо в Перемогу, тому вже через місяць після початку повномасштабного вторгнення, ми всі повернулись на свої робочі місця та вже за декілька тижнів повноцінно відновили роботу.

Найбільшим випробуванням для нашого виробництва, як і для всього українського бізнесу та національної економіки в цілому - стало довготривале відключення електроенергії восени 2022 року», – розповідає Олексій Веренікин, засновник і директор ТОВ "Де Ла Марк".

Найголовнішим досягненням для нас стало те, що ми закінчили 2022 рік із збереженням команди і навіть створили кілька нових робочих місць.

Пишаємось, що зміни у наших партнерах за минулий рік були не суттєві, 85% наших поточних партнерів і постачальників працювали з нами і до 24 лютого.

Незламність команди та любов до своєї справи — це ті фактори, що були рушійною силою не зупиняти виробництво, а продовжувати працювати з ще більшою наснагою попри всі труднощі. За рахунок власних коштів ми закупили генератори, безперебійні блоки живлення, опалювальні прилади та продовжили роботу.

Саме завдяки згуртованості команди у 2022 році ми покращили виробничі процеси на кожному з етапів виробництва, адже забезпечили ефективне та злагоджене виробництво під час довготривалих відключень світла та за умов постійних та тривалих повітряних тривог.

Відновлення і рух вперед

На кінець 2022 року ТОВ "Де Ла Марк" вдалося не лише зберегти довоєнний асортимент продукції, а навіть розширити його.

Був запущений новий цех з виробництва зубної пасти та доглядових засобів за ротовою порожниною та нову косметичну парфумовану лінійки «I AM UKRAINIAN» з нішевими ароматами. Отже, ТОВ "Де Ла Марк" доповнило свій асортимент засобами, що стійкі не лише своїм ароматом, а й духом!

Соціальна відповідальність

Співробітники підприємства працювали понаднормово, без доплат до заробітної плати. Але не зважаючи на кризисний період майже до кінця 2002 року пов'язаний з припиненням, а потім – відновленням виробництва, керівництво продовжувало платити заробітні плати, податки, підтримувало волонтерську діяльність, допомагало ЗСУ. У самих складних умовах не були припинені проекти що мали екологічну або соціальну спрямованість. Також підтримувалась стала відповідність стандартам, зокрема екологічного маркування і сертифікація.

«Як бізнес, ми не лише виготовляємо якісну та безпечну продукцію, а намагаємося бути корисними для суспільства, дотримуючись всіх принципів соціальної відповідальність. У мирний час ми підтримували багато соціальних проєктів і висвітлювали лише ті, де долучали наших клієнтів, наприклад, спільно з Благодійним фондом "Серця майбутнього" ми рятували діток із вродженими вадами серця.

Тож з початком війни, ми не залишились осторонь. Наша команда допомагає ЗСУ та у волонтерському русі, надаючи гуманітарну допомогу переселенцям на постійній основі. Адже навіть невеликий внесок кожної компанії, кожної людини є дуже важливим для нашої Перемоги.

Як і у мирний час, ми залишаємось провідним українським виробником екологічних засобів з дотриманням концепції Zero Waste. ТОВ "Де Ла Марк" – перший в Україні виробник мийних засобів якій запровадив принцип повернення споживачем тари із залоговою вартістю. Ми підтримуємо цю ініціативу і зараз», зазначає Олексій.

Плани на майбутнє і очікувана підтримка від держави

Головна мета ТОВ "Де Ла Марк" – розвиватися, створювати нові робочі місця та якісну екологічну продукцію для наших клієнтів. Ми відчуваємо позитивну динаміку, тож нарощуємо об’єми продажів та розвиваємо впізнаваність бренду.

Щодо підтримки, на думку керівництва компанії наразі український бізнес потребує зниження податкового навантаження і програм підтримки, завдяки яким він зміг отримати нові можливості для розвитку, як на внутрішньому ринку, так і для виходу на міжнародні ринки збуту.