30.09.2025 24

9 жовтня світ відзначає Всесвітній день екологічного маркування (World Ecolabelling Day #WorldEcolabelDay). Це щорічна нагода привернути увагу до компаній, які дійсно підтвердили свою екологічність сертифікованою продукцією, а також нагадати споживачам про важливість свідомого вибору та значення екологічного маркування.

Виробники, які отримали право користуватися екологічним маркуванням, демонструють лідерство у зеленій трансформації та роблять вагомий внесок у майбутнє. «Зелений журавлик» на вашій продукції – це гордість українських споживачів, мотивація для бізнесу і приклад незламності та стійкості українського виробника для всього світу.

Як виробникам долучитися до відзначення.

1. Дізнайтесь більше про екологічне маркування «Зелений журавлик»:

  • діє з 2004, визнаний в 69 країнах світу;
  • підтверджує відповідність стандартам екологічного маркування за схемою сертифікації згідно з міжнародним стандартом ISO 14024;
  • право на застосування надається акредитованим органом, що має міжнародне визнання;
  • надійний орієнтир для споживача, який хоче бути впевнений, що обирає більш якісну і безпечну продукцію для здоров'я та довкілля.

2. Розкажіть про свій успіх

Підготуйте публікацію у соцмережах чи на сайті про сертифікацію вашої продукції. Скористайтеся готовими рішеннями - в першій колонці реєстру, за назвою підприємства, перейдіть за посиланням на публікацію про результати екологічної сертифікації. Скористайтеся рекомендаціями та матеріалами міжнародної асоціації Global Ecolabelling Network за посиланням.

3. Поширюйте знання

Відвідайте Реєстр екологічних сертифікатів – у ньому можна знайти інформацію про компанії, що вже пройшли сертифікацію.

Поділіться зі споживачем фактом, що ваша продукція пройшла незалежну перевірку відповідно до міжнародного стандарту ISO 14024.

4. Використовуйте інструменти для комунікацій

Відеоролик "Екологічне маркування"

Онлайн семінар "Екологічне маркування та єдиний зелений ринок з ЄС"

Довідник "Екологічне маркування в запитаннях та відповідях"

Керівництво по застосуванню екологічного маркування – приклади ефективного надання екологічної інформації про продукцію для підсилення бренду та збільшення продажів.

5. Використовуйте переваги у публічних закупівлях

Дізнайтесь, як екологічна сертифікація може допомогти вашій компанії вигравати тендери, у спеціальному розділі Infobox ProzorroЕкологічні вимоги

6. Включіть колектив

Проведіть інформаційний день у компанії.

Запропонуйте співробітникам пройти тест Чи правильно я розумію значення маркування товарів? (13 запитань з поясненням правильних відповідей).

7. Використовуйте цифрові рішення

Завантажте мобільний додаток Ecolabel Guide (Android, iPhone), розроблений GEN спільно з UNEP. Він дозволяє відсканувати логотип маркування та одразу отримати інформацію про його значення. Це зручний спосіб уникати greenwashing та робити усвідомлений вибір (наразі додаток доступний англійською та російською мовами)

За консультаціями з питань екологічного маркування в комунікаціях та рекламі звертайтесь до наших експертів: +38 (067) 886-31-93

Слідкуйте за нами у соцмережах, щоб бути в курсі подій: